חשיבה יצירתית - Search results

From Eyal's Book...

מהדיון באושר אישי, זוגי או משפחתי, אנו עוברים לדיון באושר ארגוני. המטרה המוצהרת היא: אושר לכול. הקריאה להשגת אושר ומשמעות במקומות עבודה מעוררת חשד בקרב רבים. מצד אחד נקרא העובד לתת מעצמו ולחוש חלק מהמשפחה-חברה, ומצד אחר, במשבר הכלכלי הראשון הוא נדרש לארוז את חפציו ולעזוב. האם העיסוק באושר ארגוני נשען מטבעו על זיוף מובנה וכל תכליתו היא לשרת את האנשים שבקצה הפירמידה?​

Ori

בוגר תואר ראשון בהנדסה, תעשייה וניהול באוניברסיטת בן-גוריון. מילא תפקידים שונים בעולם השיווק והפיתוח העסקי ביניהם: מנהל שיווק קמעונאי בחברת אסם ומנהל מותג " Fanta" באגף השיווק של חברת קוקה-קולה. שירת בצבא כקצין מודיעין בחטיבת המחקר וזכה בפרס ראש אמ"ן ל"חשיבה יוצרת".